Latino Svet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ići dole
Miljana
Miljana
Administrator
Administrator
$ : 31228

Game of Thrones / Igra prestola - Page 7 Empty Re: Game of Thrones / Igra prestola

Pet 12 Avg 2016, 11:10
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Miljana
Miljana
Administrator
Administrator

Game of Thrones / Igra prestola - Page 7 Empty Re: Game of Thrones / Igra prestola

Pet 12 Avg 2016, 11:11
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Miljana
Miljana
Administrator
Administrator

Pet 12 Avg 2016, 11:11
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Anonymous
Gost
Gost

Pet 12 Avg 2016, 11:56
[You must be registered and logged in to see this image.]
Anonymous
Gost
Gost

Pet 12 Avg 2016, 11:56
Anonymous
Gost
Gost

Pet 12 Avg 2016, 12:04
Anonymous
Gost
Gost

Pet 12 Avg 2016, 12:10
Azor Ahai
Azor Ahai
Administrator
Administrator
$ : 24448

Uto 23 Avg 2016, 20:37
Kralj Noći ovo NIKADA neće uraditi! Postoji mnogo strašnih likova u "Igri prestola", ali on je daleko najopasniji...

Zbog toga što Remzi Bolton i Volder Frej nisu više među prisutnima u seriji "Igra prestola", nije ostalo još mnogo opakih zlikovaca.

Jedna je kraljica Sersei Lanister sa svojim ogromnim telohraniteljem ser Gregorom, a drugi zlikovac je vladar živih mrtvaka lično - Kralj Noći, predvodnik Tuđina.

Ali, ne očekujte od njega da počne da pravi zle monologe o svetskoj dominaciji, moći i pokvarenim planovima, jer su tvorci ove serije istakli jednu stvar kao definitivnu - on nikada, nikada neće progovoriti!

"Ne posmatramo Kralja Noći toliko kao zlikovca, već više kao Smrt. On nije neko poput Džofrija ili Remzija. Doliči mu da ne govori. Šta Smrt može da kaže? Sve što bi rekao bi ga unizilo. On je samo sila destrukcije. Mislim da nikada nismo bili u iskušenju da napišemo dijalog za Kralja Noći", rekli su Dejvid Beniof i DB Vajs za "Deadline".

Zanimljivo je to što tvorci "Igre prestola" ne posmatraju Kralja Noći kao nekog koje zao, jer "zlo dolazi kada imate izbor između toga i dobrog, pa onda izaberete pogrešan put. Kralj Noći nema izbor - on je stvoren tako, i to je što je. Na neki način, on je samo Smrt koja dolazi po sve u ovoj priči i po sve nas."

Šta vi mislite o Kralju Noći?
Izvor: mondo.rs
Azor Ahai
Azor Ahai
Administrator
Administrator

Uto 06 Sep 2016, 17:58
Još jedna legenda u "Igri prestola"?
Nemačka štampa prenosi da je Anđela Lensberi (90), slavna glumica čija karijera traje decenijama, dobila ulogu u sedmoj sezoni "Igre prestola".
Nije poznato koju junakinju bi tumačila glumica poznata po seriji "Pisac i detektiv" i ulozi Gospođe Čajnik u crtanom "Lepotica i Zver".
"Bild" piše da bi još jedna energična, vremešna dama u Vesterosu bila prava "konkurencija" gospi od trnja, odnosno ledi Oleni Tirel, koju igra Dajen Rig.
Azor Ahai
Azor Ahai
Administrator
Administrator

Uto 06 Sep 2016, 18:01
Iz Hogvortsa u "Igru prestola"!

U novoj sezoni hit serije "Igra prestola" gledaćemo Džima Brodbenta, britanskog glumca koji ima 67 godina, i prema pisanju "Dejli mejla", dobio je "jednu od najvažnijih uloga".
Pošto pisac Džordž R. R. Martin još uvek nije objavio šestu, a kamoli sedmu knjigu svog serijala "Pesma leda i vatre", fanovi ne mogu ni da naslute koga će tumačiti Brodbent i po čemu je njegova uloga "ključna".
Brodbent je poznat kao Horas Slaghorn iz šestog i osmog filma o Hariju Poteru, i nije prvi glumac iz Hogvortsa koji je završio u Vesterosu.
Glumca Dejvida Bredlija fanovi Harija Potera znaju kao Argusa Filča, dok ga gledaoci "Igre prestola" mrze zbog uloge groznog Valdera Freja.
Sponsored content

Nazad na vrh
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu