Latino Svet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ići dole
Ordinary girl
Ordinary girl
$ : 9462

Matthew Perry Empty Matthew Perry

Sre 20 Avg 2014, 20:33
[You must be registered and logged in to see this image.]
Metju Langford Peri ([You must be registered and logged in to see this link.] Matthew Langford Perry[You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]) je američki [You must be registered and logged in to see this link.]. Poznat je po ulozi [You must be registered and logged in to see this link.] ([You must be registered and logged in to see this link.] Chandler Bing) u TV seriji „[You must be registered and logged in to see this link.]“.

U 4. godini je počeo da trenira [You must be registered and logged in to see this link.], u čemu je bio toliko uspešan, da je do svoje 13. godine dospeo u sam vrh tenisera u Otavi. Prvi put je došao u kontakt sa glumom, glumeći u školskoj predstavi.Ipak, 1984. godine, je odustao od dalje teniske karijere posle teškog poraza koji je pretrpeo u bitnom teniskom meču.Pošto je završio srednju školu "Bakli" u[You must be registered and logged in to see this link.], želeo je da školovanje nastavi na Univerzitetu južne Kalifornije, ali je odustao kada mu je ponuđena glavna uloga u jednoj TV seriji.

Ne računajući nekoliko epizodnih uloga u TV serijama ("240-Robert", "Charles in Charge" i "Silver Spoons"), njegova prva uloga u TV seriji bila je uloga Čeza Rasela u seriji "Second Chance". Serija je prikazivana jednu sezonu, ali je bila dovoljna da Metju postane zapažen na glumačkoj sceni.[You must be registered and logged in to see this link.] Narednih godina tumačio je epizodne uloge u više TV serijama ("Mr. Belvedere", "Just the Ten of Us", "Highway to Heaven", "Empty Nest", "Growing pains", "Who's the Boss", ""[You must be registered and logged in to see this link.]", "Sibs" i "Dream On"), ali je bio i stalni član ekipe serija "Sydney" i "Home Free". Glumio je i u više televizijskih ("Dance 'Til Dawn", "Call Me Anna", "Deadly Relations", "L.A.X. 2194" i "Parallel Lives") i [You must be registered and logged in to see this link.] ("A Night in the Life of Jimmy Reardon", "She's Out of Control" i "Getting In") filmova.

Uloga u "Prijateljima", donela mu je svetsku slavu, ali i nove uloge u TV serijama i filmovima. Posle "Prijatelja", glumio je u sledećim serijama: "The John Larroquette Show", "Caroline in the City" (tumačio je lik Čendlera Binga koji je tumačio i u "Prijateljima"), "[You must be registered and logged in to see this link.]", "[You must be registered and logged in to see this link.]", "Scrubs" i "Studio 60 on the Sunset Strip", "Cougar Town". Glumio je i u nekoliko filmova: "Fools Rush In", "Almost Heroes", "Three to Tango", "The Whole Nine Yards", "The Kid", "[You must be registered and logged in to see this link.]", "The Whole Ten Yards", "Hoosiers II: Senior Year" i "Numb", "17 Again". Glumio je i u TV filmovima "Friday Night Lights Lost Scene" i "The Ron Clark Story".
Miljana
Miljana
Administrator
Administrator
$ : 31228

Matthew Perry Empty Re: Matthew Perry

Ned 14 Avg 2016, 16:52
[You must be registered and logged in to see this image.]
Nazad na vrh