Latino Svet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ići dole
Ordinary girl
Ordinary girl
$ : 9462

Britney Spears Empty Britney Spears

Sre 17 Avg 2016, 15:15
[You must be registered and logged in to see this image.]

Britni Džin Spirs ([You must be registered and logged in to see this link.] Britney Jean Spears[You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]) je [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.], tekstopisac, [You must be registered and logged in to see this link.],[You must be registered and logged in to see this link.] i autor. Potvrđeno je da je do danas prodala preko 100 miliona ploča u [You must be registered and logged in to see this link.]. RIAA je označava kao osmu na listi najprodavanijih ženskih izvođača u [You must be registered and logged in to see this link.], sa prodatih 36 miliona ploča u [You must be registered and logged in to see this link.]. Uspeh Britni Spirs kao solo pevačice podržan je njenim drugim aktivnostima u medijima: pojavila se u nekoliko [You must be registered and logged in to see this link.] i serija na [You must be registered and logged in to see this link.], izdala je dve [You must be registered and logged in to see this link.], potpisala nekoliko ugovora za reklamiranje različitih proizvoda, uključujući i svoju liniju [You must be registered and logged in to see this link.].
Ordinary girl
Ordinary girl
$ : 9462

Britney Spears Empty Re: Britney Spears

Sre 17 Avg 2016, 15:20
VELIKI POVRATAK Britni Spirs nastupa na dodeli MTV nagrada

Pop zvezda Britni Spirs ponovo će, posle 10 godina, nastupiti na dodeli MTV video muzičkih nagrada.
[You must be registered and logged in to see this image.]

MTV je saopštio da će Spirsova na ceremoniji dodele nagrada 18. avgusta u Njujorku izvesti svoj poslednji singl "Make Me".

Kako je navedeno, 34-godišnja pevačica objaviće novi album "Glory" dva dana uoči same dodele.

Ona je tokom svoje karijere osvojila pet nagrada MTV VMA i imala 28 nominacija.
Nazad na vrh
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu