Latino Svet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ići dole
Ordinary girl
Ordinary girl
$ : 9462

Peregrina Empty Peregrina

Ned 10 Avg 2014, 21:03
[You must be registered and logged in to see this image.]

Peregrina ([You must be registered and logged in to see this link.] Peregrina) [You must be registered and logged in to see this link.] je [You must be registered and logged in to see this link.], produkcijske kuće [You must be registered and logged in to see this link.], snimana tokom [You must be registered and logged in to see this link.]. i [You must be registered and logged in to see this link.].[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.] je prikazivana [You must be registered and logged in to see this link.]. na [You must be registered and logged in to see this link.].

Sinopsis
Kćerka milionera Elisea, Marisela, boluje od neizlečive bolesti i ostalo joj je još malo života. Marisela zatrudni i umire na porođaju. U međuvremenu Eliseo priprema svadbu sa Viktorijom, udovicom sa dva sina blizanca Anibalom i Rodolfom. Viktorija neće dozvoliti da novorođena devojčica ugrozi nasledstvo za koje smatra da treba pripasti Anibalu, njenom miljeniku. Koristi boravak cirkusa „Baltazar“ u gradu, čija proročica Sabina na svet donosi bolesnu devojčicu, koja posle par dana umre. Uz pomoć sluškinje odnosi bebu u cirkus, a kući donosi mrtvu bebu. Jedina osoba koja sve to zna umire nesrećnim slučajem. Devojčica u cirkusu dobija ime Peregrina ([You must be registered and logged in to see this link.] Луталица). Posle dvadeset godina cirkus se vraća u grad. Rodolfo u cirkusu upoznaje Peregrinu i vremenom se zaljubljuje u nju. Peregrina odlazi da ga poseti, na pragu njegove kuće sreće Viktoriju koja se šokira njenom sličnošću sa pokojnom Mariselom. Posle par dana Rodolfo odlazi na put, a Anibal, na nagovor majke, koristi odsustvo i na prevaru se ženi Peregrinom. Na medenom mesecu Anibala iznenadi poseta ljubomorne Abigail, koja ga u toku svađe ubija. Peregrina za to ne sazna, a Rodolfo po povratku sa puta saznaje šta se dogodilo. Pred devojkom se pravi da je Anibal u nameri da otkrije ko je ubica njegovog brata, sve njegove sumnje usmerene su na nju, pa Peregrina postaje žrtva osvete.

Uloge:
[You must be registered and logged in to see this link.] - Peregrina Huerta / Peregrina Alcocer / Marisela Alcocer Morales
[You must be registered and logged in to see this link.] - Rodolfo Alcocer Castillo / Aníbal Alcocer Castillo
[You must be registered and logged in to see this link.] - Victoria Castillo de Alcocer
[You must be registered and logged in to see this link.] - Sabina Huerta
[You must be registered and logged in to see this link.] - Abigail Osorio
[You must be registered and logged in to see this link.] - Eva "Evita" Alcocer Osorio
[You must be registered and logged in to see this link.] - Eugenio
[You must be registered and logged in to see this link.] - Baltasar
[You must be registered and logged in to see this link.] - Don Eliseo Alcocer
[You must be registered and logged in to see this link.] - Angélica Morales
[You must be registered and logged in to see this link.] - Alonso
[You must be registered and logged in to see this link.] - Joaquín
[You must be registered and logged in to see this link.]
Azor Ahai
Azor Ahai
Administrator
Administrator
$ : 24448

Peregrina Empty Re: Peregrina

Ned 10 Avg 2014, 21:10
Onako je serija happy
Ne sviđa mi se glumačka postava happy
Lilly
Lilly
$ : 14639

Ned 31 Avg 2014, 19:08
Nisam gledala, ali Africa mi nije bas za glavnu ulogu. Ovaj glavni glumac ne znam ni ko je.
Sponsored content

Nazad na vrh