Latino Svet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ići dole
Anonymous
Gost
Gost

Ojo por Ojo Empty Ojo por Ojo

Čet 07 Avg 2014, 16:34
[You must be registered and logged in to see this image.]
OJO POR OJO

SINOPSIS:
Ubijeni pripadnik porodice Monsalve umro je na rukama svog rođaka Nanda Baragana i svojom smrću prouzrokovao surovi rat, započevši tako priču o osveti i beskrajnoj mržnji dve porodice - jer krv se plaća krvlju.
Nezasita žeđ za osvetom i lanac ubistava obeležiće prošlost i sadašnjost rivala zakletih na smrt. U zemlji gde pravda nije ništa drugo nego pitanje časti, mržnja između neprijatelja jača kada jedni drugima postanu konkurencija u prljavim poslovima, ali i u ljubavi.
Rat koji je započet u ime dostojanstva i u čast prezimena kulminiraće kada Nando otkrije da je jedina žena koju je voleo sada deo porodice Monsalve. Kune se da će je povratiti tako što će ubiti njenog muža - svog neprijatelja, a sada i rivala u ljubavi.
Mani i Nando ulaze u rat zbog žene, ne znajući da će njihovi osvetnički planovi biti poljuljani kada se mladi naraštaji dveju porodica bezndadežno zaljube jedno u drugo. Nadija y Arkanhel upuštaju se u priču o zabranjenoj ljubavi, složni u nameri da pobede besmislenu osvetu koja je nadvladala vreme i prostor. Koliko daleko će biti spremni da odu kako bi mogli slobodno da se vole?

ULOGE:
Gaby Espino...Alina Jerico de Monsalve
Miguel Varoni...Nando Barragan
Gregorio Pernia...Manny Monsalve
Gonzalo Garcia Vivanco...Arcangel Barragan
Carmen Villalobos...Nadya Monsalve
Lilly
Lilly
$ : 14639

Ojo por Ojo Empty Re: Ojo por Ojo

Pon 11 Avg 2014, 19:04
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Lilly
Lilly

Pon 11 Avg 2014, 19:10
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Lilly
Lilly

Pon 11 Avg 2014, 19:11
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
Anonymous
Gost
Gost

Sre 20 Avg 2014, 14:43
[You must be registered and logged in to see this image.]
Semky16
Redovno čitaš latino novosti
Redovno čitaš latino novosti
$ : 385

Sre 28 Jan 2015, 23:54
Meni je ova serija jako dobra. Bilo je i dosadnih epizoda, ali odlicna serija. Kraj je bio odlican, jedan od najboljih krajeva.
Sponsored content

Nazad na vrh
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu